Söndag

Hej hej!

Idag ska jag
*va me Mikkan och Amanda
*göra läxor
*fa på träning
*ta hand om hästarna

Mikkan skulle komma efter lunch och Amanda ha inte svarat än, hon sover säkert. Men men får föröka ringa henne sen.

Nu är de bara 10 dagar kvar tills vi far till stockhol + SM i cheerleading! Vi i tävlar på söndan men vi ska kolla på alla andra också. På torsdan innan laget kommer ska jag och Mikkan shoppa loss i stockholm! LÄNGTARRRR!!!!!!!!!!

En till kul sak som händer innan sommaren är att jag och Emma ska på kurs med Maxie och vi kanske tar med Buck. Den är i två dagar hos några i gummark. Det ska bli kul och kolla vad Maxie kan. Buck kommer nog vara lite busig men de går nog bra efter ett tag.
jag och Maxie <3 Foto: mamma

 Buck<33Foto: Ida Lindbeg



Kommentarer
Postat av: Thony

Hoppas det går bra på SM

2009-05-10 @ 20:58:42

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0