Bad romance

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Jag har haft häst sen jag var 5 eller 6 år
2. jag tål inte kiwi
3. jag har spelat gitarr
4. jag har ingen aning om vad jag ska gå för gymnasium

Berätta fyra saker du gjort idag:

1. Varit med Amanda och Mikkan
2. Bakat
3. duschat
4. Ridit

Berätta fyra saker du har på dig:
1. rosa sockar
2. blått linne
3. Mysbyxor från typ stadium
4. myskofta från HM

Skriv ner fyra saker du hatar:
1. Flugor
2. Matte
3. gröt
4. att vakna tidigt

Skriv ner fyra saker du älskar:

1.Familj och släkt
2. mina kompisar
3. Mina djur
4. Cheerleading

Skriv ner fyra personer som ska göra det här:
1. Amanda
2. Nelly
3. Solveig
4. Emma Lu

Kommentarer
Postat av: astrid

vad ska du göra ikväll då? :) <3

2009-11-21 @ 17:22:02
URL: http://jag.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0