Bara 17 dagar kvar!

Hej hej!

Idag hade vi svenska prov på svenskan, läsförståelse, det var inte så jätte svårt. Alla svar står ju där om man läser noga. Sen har det inte hänt så mycket speciellt. Eller jo, Mikkan började typ bråka med några som går på vita skolan, dom tog hennes nya penna och sen bröt dom av den. Sen stoppade Mikkan ner en av dom i en soptunna. Haha, de såg jätte roligt ut.  På slöjden hann jag äntligen klart med min pyjamas, och sen hände det lite till saker.

Idag har jag haft väldigt ont i ryggen så mamma måste ringa till sjukgymnasten igen så jag får ny tid så dom kan kolla om dom hittar något fel den här gången. Att ha ont i ryggen är verkligen inte roligt.

Snart ska jag och Emma ut med hästarna och sen ska jag duscha och öva till spanska provet som är på torsdag. Men våran lärare sa att det inte kunde sänka betyget om det gick dåligt på provet.

Buck!

Kommentarer
Postat av: Marcus

ser nu, men det är ju inte så mycket haha.. Trodde du skulle ändra på nästan allt :P

2009-11-16 @ 18:44:41
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0