Black or white

Hej hej!

Idag på gympan så har vi börjat med våra danser som vi ska göra i grupper. Jag är med Emma, Olov, Dennis, Marcus och Moses. Vi ska göra en dans till Black or White, än så länge är den inte så bra men vi får ju fortsätta på den i morgon som tur är. Annars så har det inte hänt så myket idag.

Efter middan for jag och Emma ut med hästarna och sen gick jag och duschade.

I kväll ska jag nog se grey´s anatomy m.m. Sen sova.

Jag är inne på den dåliga datorn där vi inte har några bilder så jag tar en gammal.

Nu har Lillen blivit jätte stor och har fått mycket längre päls, måste ta nån ny bild så får ni se hur söt han är nu.




BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Skrika: ibland, men inte så ofta
Sova: Ja, såklart
Drömma mardrömmar: Ja, de ä inte kul
Klä dig i svart: Ja ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: japp
Ljuga: nör det verkligen behövs
Hata folk: haha ne det tror jag inte
Lita på folk: ja

VEM:
Saknar du:
morfar och Conte...
Vill du kittla: haha ingen just nu
Kramade du sist: Buck
Skrek du på sist: haha Ludde tror jag
Sårade dig sist: minns inte
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte, mina kompisar säkert
Fick du sms från senast: Sanna
Ringde dig senast: pappa tror jag

HAR DU:
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: nej, eller räknas de att jag ha ont i ryggen?
Färgat håret: japp
Brutit några ben: Nepp
Några piercings: Öron
Egen dator: nepp
Bra självförtroende: sådär
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: nepp
Lämnat landet: nepp

HUR:
Går du: lite olika
Svarar du i telefonen: hallå eller hej det är Ida, beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: på sånna här listor
Mycket pengar har du: ingen aning
Tjänar du pengar: månadspeng haha
Ofta diskar du: Aldrig
Ofta städar du: inte så ofta
Många stör du dig på: inte så många
Ofta träffar du din familj: varje dag typ

TROR DU:

På rymdvarelser: nepp
Att folk tycker om dig: hoppas det
På ett liv efter detta: nja, kanske vet inte riktigt
Att fiskar kan tänka: haha jag vet inte
Att du kommer leva länge: det hoppas jag

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0