Första dagen

Hej hej!

Kom nyss hem från praoen, jag fick sluta så jag hann med 20 över 3 bussen. Idag har jag fått göra massa mackor, vika tårtkartonger, fixa lök och kryddor till nån potatissallad som jag ska göra i morgon, packat tårtbottnar i påsar och städat lite. Det var roligare än jag trodde det skulle vara, haha jag får typ fika en gång per dag!

I kväll ska jag ut med hästarna och sen vet jag inte vad jag ska göra, det är skönt att inte ha några läxor.

haha jag och Mikkan förra gången vi hade prao , orkade inte vrida den

 

 


Kommentarer
Postat av: Peter

Så kul för dig då! Efter lunchen kom det en jätteleverans och jag och Kim fick bära in typ 40 Plattskärmar. En del var fan tunga!

2009-11-23 @ 18:16:13

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0