Fredagsmys!

Hej hej!

Nu har vi kommit hem från farmor och farfar, vi fikade och sen så spelade jag, Emma och Ludde monopol. Jag vann! Och den här gången fuskade jag inte. Det var nära en gång men jag gjorde det inte. Nu ska jag se idol och sen ska vi se någån film tror jag.

Det blev mycket listor idag men jag har inte så mycket annat att göra så här kommer en till:

Dagens datum: 13/11-2009
Dagens Klädsel: mörkblåa jeanstights och en stickad tröja från monki
Dagens låt: Black or White - Michael Jackson
Dagens frisyr: utsläppt, vitt diadem och lockar
Dagens smink: mascara och rouge
Dagens händelse: haha fick se bilder på pappa när han var liten
Dagens planer: se idol och sen film
Dagens vill ha:  nya byxor
Dagens saknad: ingen speciell just nu
Dagens tråkigaste: No:n eller matten kan inte bestämma vilken av dom som var värre
Dagens roligaste: hm.. de hände mycket kul idag, men efter tekniken kanske
Dagens finaste: hm......
Dagens måste: sova
Dagens köp: inget
Dagens sjuka: haha ingen sjukdom men vissa av nellys sms va sjuka hahahah
Dagens kärlek: prinsesstårta!
Dagens mående: lite trött men annars bara bra
dagens personer: Mina klasskompisar! jag kommer verkligen sakna dom när vi ha gått ut nian haha
dagens citat:  kommer inte på något bra
Nyss: ätit popcorn
Nu: ska se idol
Ser fram emot: min födelsedag!
Tankar:  inga speciella
Dagens bild:


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0