Home sweet home

Hej hej!

Nu har amerikanerna åkt hem, de känndes konstigt i början när Johanna räknade på svenska i stället för engelska. Så nu kommer vi ha vanliga träningar igen. Jag tror vi har tränat 23 timmar sen i torsdags till idag. Haha, de ä ganska mycket. Vårat program blev super coolt! Nu blir det att träna på det om och om igen.

I morgon ska jag nog rida efter skolan och sen vet jag inte.

Egentligen måste jag gå och läsa klart våran engelska läxa nu men boken är jätte tråkig och man fattar ingenting typ. Jag längtar till jullovet när vi slipper alla läxor.

 

Hm.. jag har funderat på att göra om min  design på bloggen litegrann men de går segt, väldigt segt. Haha.

Kommentarer
Postat av: solveigA

haha varse!

2009-11-11 @ 16:05:35
URL: http://solansiv.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0