Inget nytt rekord

Godmorgon!

Nu har Mikkan och Amanda farit hem. Vi slog inte vårat rekord (det är typ halv 4 eller 3, och vi somnade halv 3 tror jag). Först såg vi nån julfilm, sen Wild child och sen p.s i love you. När vi såg Wild child höll jag på att somna hela tiden men de konstiga var att när vi såg p.s i love you var jag ganska pigg förutom en gång när jag somnade och sen började Amanda prata med mej så jag vaknade igen. Efter filmerna sa vi att vi skulle sova men sen låg vi och pratade i typ en timme.

I morse vaknade jag av att Mikkan petade på min näsa. Haha.

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag baka till skyltsöndag och ringa till min praoplats och kolla vilka tider och sånt jag ska komma på måndag.

Lägger in bilder sen.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0