Living the dream!

Hej hej!

Idag hade vi ju våran första träning med amerikanerna, det var super skoj!!!!!! Vi hade tre timmars träning och det känndes som en timme. Vi fick alla platser som vi kommer ha i programet och sen så gjorde vi hopp, styrka, gymnastik och lite bygg. Musiken får vi när vi är klara med hela programet. ÅHH! Jag kan inte beskriva hur roligt det är! Jag är verkligen glad att jag började cheerleading för de och ridning är några av dom saker jag älskar mest av allt!

I morgon börjar träningen kl 16.00 och räcker till 20.00 sen blir det att fara hem och se idol sen gå och lägga mej för på lördag börjar träningen kl 10.00.

  Hittade två bilder från i sommras på Amandas blogg 

Kommentarer
Postat av: Marcus

haha varför ser mikkan torterad ut på båda bilderna? :p

2009-11-05 @ 21:20:47
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/
Postat av: solveigA

haha gott med solkräm?

2009-11-05 @ 21:44:18
URL: http://solansiv.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0