Party in the USA

Du:

Hur gammal är du? Jag är 14 men jag fyller 15 om 10 dagar!

Hur många syskon har du? en lillebror och en lilla syster

Har du något husdjur? Japp, 2 hästar, 2 hundar och 2 katter

Bor du hemma? Japp

Har du något smeknamn? Idde och Ida 2

Har du barn? haha nej

Hade du mycket hår som liten bebis? Jag vet inte riktigt men jag tror det

Vilken ringsignal har du på din mobil? Stingrays Cheer

Har du busringt någongång? haha ja!

Vilken är din bästa egenskap? vet inte

Vem är din bästa vän? jag har många

Kärlek:

Har du varit kär? Japp

Har du varit otrogen? Haha nepp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja såklart

Har du mött någon på nätet? nepp

Kan man vara vän med sitt ex? Ja, det är klart!


Favoriter:

Favorit färg: Rosa och blå

Favorit mat: tacos!!!!!!!!!!!!!

Favorit låt: jag vet inte, det finns många bra

Favorit godis: Choklad och sura

Favorit parfym: Christina Agiulera Inspire eller Avril Lavigne Black Star

Favorit dag: Fredag

Favorit bok: ingen just nu

Favorit snacks: chips med dipp



Val:

Cola eller Pepsi? Cola

Sommar eller vinter? Sommar, jag hatar vintern

Glad eller arg? Glad haha

Ost eller Skinka? Skinka

TV eller dator? Dator tror jag

Hemmakväll eller ute? Hemmakväll, eller det spelar inte så stor roll

Familj eller kompisar? det går inte att väla

DVD eller Video? DVD

Modern teller Antikt? Modert

Sola eller Bada? båda ä skoj men bada är ändå bäst!

Cykel eller Bil? Bil.

Gå eller springa? beror på


Senaste:

När var du senast på sjukhus? minns inte, men jag ska dit i morgon.

Vad köpte du senast? eh....... minns inte

Vilken är den bästa film du sett, senaste månaden? hm.. P.s i love you

När var senast du gjorde något riktigt kul? hm, jag  red ju nyss men de var ändå kul i fredags!

När var senast du var riktigt förbannad? haha kanske igår

När var senast du hjälpte till hemma? när jag kom hem, släppte ut hundarna

När var senast du köpte något till nån? när amanda fyllde år tror jag.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0