Redan söndag

Godmorgon!

Nu har jag packat klart allt jag behöver till träningen idag, den börjar 11 så jag hinner ta det lungt ett tag innan Mikkan kommer. När jag kommer hem i kväll nån gång ska jag nog antingen rida eller gå och lägga mej. Den här helgen har gått väldigt fort, det var ju nyss fredag. Men jag har ju tränat hela tiden så inte så konstigt att tiden har gått fort. I morgon har vi träning 17 - 21. Och på tisdag har vi träning 16 - 19 tror jag. Sen kommer vi ha träningar som vanligt (onsdag, torsdag och söndag).

Vad ska ni göra idag då?

 

Haha

 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Fira farsan, det är ju farsdag :p

2009-11-08 @ 10:35:18
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0