Skola i morgon....

Godmorgon!

Det blev inga nya byxor igår för mitt kort funkade inte av någon konstig anledning. I går kväll efter att jag och Emma hade varit ut med hästarna så for vi till Ida, Lisa och Emil. Det var länge sen vi var med varann på fritiden så det var skoj. Vi såg film och fikade. Jag höll på att somna i deras soffa flera gånger, men varje gång det var nära sa någon mitt namn.

De hände en läskig sak igår innan vi for till stan. Ludvig skulle gå och he hundarna i hundgården då såg både han och jag att det var någon som gick bakom ladan. Först trodde Ludvig han såg i syne så han gick dit för att kolla och när han vände sig om och började gå mot bilen så sprang den som hade varit bakom ladan iväg mot våran postlåda. Haha jag har ingen aning om vad hon gjorde där.

Foto: Ida Lindberg

Efter lunch ska jag och Emma ut och rida och sen måste jag läsa engelskan, och sen 16.30 har vi träning igen. Det känns som om det var jätte länge sen vi hade träning sp det blir roligt.

Skriver mer sen, nu ska jag gå och byta kläder.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0