Söndag!

Godmorgon!

Jag orkade inte skriva något nytt inlägg igår kväll, jag gjorde ändå inget speciellt, såg robbinson och sen nån film. Typ eagle eye, den var ganska bra. Fast jag gick och la mej innan den slutade för att jag var så trött. Nu har jag blivit förkyld igen, jag har typ hostat hela natten... Hoppas inte det blir sämre så jag måste vara hemma från praoen.

Idag ska jag rida efter lunch, baka knäck nån gång och har träning efter middan. Om man kollar ut genom fönstret ser det ut som om det är typ september. Nu är det bara några månader innan det blir sommar igen! Och det är 11 dagar tills jag fyller år!

Jag längtar jätte mycket till sommaren! Hoppas bara det är bättre väder i sommar än vad det var i år.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0