Stressig vecka

Hej hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft tid eller orkat. I tisdags så fick jag göra smörgårtårtor och massa annat på praoen och sen efter praoen for jag, Emma och Ludde och tog spruta mot svininfluensan. Det gjorde inte ont när man tog den, då känndes det nästan inte. Men efter... Jag har fortfarande ont i armen och det var värre igår. Men jag blev i alla fall inte sjuk. Haha jag hade nästan hoppats på det för jag var så trött. Efter sprutan så for jag till skolan och var där med klassen, vi gjorde kransar, tomtar och åt pizza. Det var jätte skoj, fast jag gjorde inte så mycket.

Igår på praoen gjorde jag ännu mer smörgåstårtor m.m, sen efter praoen gick jag till stan och sen till mormor och åt middag och sen var det träning. Direkt efter träningen for jag och Mikkan till skolan där vi skulle fortsätta med kransarna och det. Men vi lekte kurragömma och sprang omkring i korridorerna när dom var släckta. Haha! Våran klass borde sova över på skolan nån gång, det skulle vara jätte kul.

Idag har jag gjort räkmackor och massa andra mackor m.m på praoen. När jag slutade gick jag till stan och kollade på kläder som jag ska ha på julavslutningen, jag hittade en klänning på gina som liknar den från nelly så jag kanske ska köpa den i morgon och ett par byxor. Eller så ber jag farmor köpa det i present till mej när jag fyller år. Sen gick jag, Mikkan och Emma till Mikkans mammas jobb och  åt tacos! Mums! Efter det hade vi träning och vi gjorde typ bara styrka för magen så jag kommer ha träningsvärk i morgon.

Som ni ser så har jag typ inte varit hemma något dom senaste dagarna så det ska bli skönt att vara hemma i morgon och ta det lugnt, fast Emma fyller år så vi ska ha kalas. Och föresten jag fyller år om en vecka!!!!!!!!!

Jag har inte träffat Buck på länge, men jag ska nog rida i morgon!

Någon annan som tycker att det känns som om den har jätte mycket att göra, jag kom på att ag måste köpa julklappar också. Haha.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0