Torsdag

Hej hej!

Efter middan for jag och Emma ut med hästarna, dom har fortfarande jätte mycket energi eftersom vi typ inte red något förra veckan. Jag kommer inte på något att skriva så jag gör en till lista.


ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i? vet inte riktigt, på riktigt kanske 2 eller 3
vad tycker du om kärlek? de är väl mysigt
när kramade du någon sist? idag
saknar du någon speciell person? kanske
har du svårt för att bli kär? ibland
när fick du senast en komplimang? vet inte riktigt

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej de tror jag inte
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? ja...
gjort något du verkligen ångrar? ja..
åkt ambulans? jag tror inte det
skämts över dina föräldrar? haha ja nån gång kanske
sagt jag älskar dig och menat det? ja de tror jag
varit kär? haha vem har inte varit det?
har du varit kär i någon du inte haft chans på? tror det
vill du gifta dig? JA!!!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? jaa
pussat någon? nepp
köpt någonting? nepp
sjungit? haha ja
Foto: Ida Lindberg

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0