Äntligen fredag!

Hej hej!

Idag på skolan har vi inte gjort så mycket speciellt, vi hade no, musik, teknik, och matte prov. Efter att vi slutade så satt vi och spelade kort tills bussen kom. Det regnade ju ute så vi orkade inte gå till stan.

När jag kom hem åt vi middag och sen for jag och Emma ut med hästarna. I morgon ska Mikkan och Amanda sova här, vi ska äta tacos och sen se nån film m.m. Det blir säkert roligt. Snart börjar idol och idag är det tydligen Michael Jackson tema. Det blir kul att se, jag tror Emma har bokat biljetter till This is it nu. I kväll blir det nog bara fredags mys här hemma men jag är ganska trött så det blir nog bra.

Jag kom nyss på att jag måste gå och ladda kameran och ladda in bilder på datorn sen också, jag tar säkert några i morgon.

Foto: Ida Lindberg



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0