Dans, dans, dans!

Hejhej!

Idag hade vi först frukost på skolan, de va ganska skoj. Vi borde få det varje morgon. Sen hade vi som inte hade gjort So provet, so prov. Det var ganska svårt men jag hoppas att det gick bra. Sen efter lunch hade vi dans från 12.00 till 14.30. Haha det var jätte skoj! Hoppas vi har det mer gånger, det bästa var så klart snurrarna, hehe. Efter dansen så fick vi sluta.

I kväll ska jag rida, duscha och inte så mycket mer, kanske gå ut och gå om jag hinner.

Lill killen!


Kommentarer
Postat av: Mli

Kul? :s

Jag tycker inte att det var speciellt kul :O

Bara å dansa me nåra personer, annars vare ba pinsamt :O...

Du å Mikkan (Lg alltså) var typ dom enda som tyckte de va kul ^^ :)

2009-10-21 @ 19:06:14
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0