Den här veckan

Hej hej!

Nu har jag jätte tråkigt... Kollar på lite bloggar för att komma på något att skriva. Kan berätta hur jag tror veckan kommer se ut.
Söndag: Jag tror att jag ska till Edda och bada men jag vet inte med vem, kanske bara blir jag och Emma. Sen efter det är inget bestämmt.

Måndag: Ska kolla om nån vill hitta på något.

Tisdag: Far till Umeå över dagen med Mikkan

Onsdag: Bio på kvällen annars inget planerat.

Torsdag: Inget planerat.

Fredag: inget planerat här heller

Lördag: Amanda har kalas på kvällen så då ska jag dit och vi kanske skulle sova över

Söndag: Träning på kvällen och sista lediga dagen...

 

Jag måste hitta på något kul att göra något dom dagarna jag inte har planerat något. Någon ide?


Kommentarer
Postat av: Marcus

MEGA FILMKVÄLL

2009-10-24 @ 16:15:13
Postat av: Hanna

Bli sminkad av mig på jobbet? :D

2009-10-24 @ 17:57:59
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0