Lista

jag:
är singel? 
japp
saknar någon just nu? ja
är rädd för att bli övergiven?  hehe ja
svär ofta? inte så jätte
sjunger i duschen? ibland
är en morgonperson? hehe ne
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? kanske det beror på vilken pyjamas
skrattar åt dina egna skämt? jaa ibland

har du:
linser/glasögon?
nepp
piercingar? öronen
syskon?  en lillasyster och en lillebror
pojk/flickvän? nepp
jobb? nej
för många vänner? nej
rymt hemifrån? ja när jag var liten
färgat håret?  ja
bra självförtroende? ibland
sagt "jag älskar dig" till någon? ja
varit kär? ja vem har inte det?
dumpat någon? nej
somnat i skolan? hehe nästan
brutit ett ben? nej
tappat bort mig i min hemstad? haha jag tror det
sett en fallande stjärna och önskat? ja varje gång
varit otrogen i ett förhållande? nej
ljugit om vart jag är för mina föräldrar? nej
en hemlighet som ingen annan vet? jag vet inte
somnat gråtande? ja...

har du..
hånglat med två personer eller mer på en kväll?
nej
blivit generad inför folk? ja
fått en blackout? ingen aning
varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
stått på scen?  ja
däckat? nej
blivit kallad player? nej
färgat ditt hår svart? nej
färgat ditt hår blont? nepp



någon som förstår dig: jadå
någon som du saknar: ja...
någon som du hatar: nej
vem kramade dig senast? hm...
vem ringde dig senast? mamma eller pappa
vem var hemma hos dig senast? Mikkan tror jag eller Amanda
vem var du hemma hos senast? Amanda
har du några kärleksproblem? ehm.. jag vet inte tror inte det
har du ätit något idag?  ja
har du pratat med någon idag? japp
har du gråtit idag? nepp
har du skrattat idag? japp


HUR
Svarar du i telefonen:
hallå eller Hej de ä Ida
Gör du när du blir kär i fel person: det blir jag aldrig
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 900
Mycket är klockan: 12.35
Många kontakter har du på msn: något runt 90
Fick du detta test hittade det på en blogg
spenderar du en regnig dag bäst: film, mys, sova

VEM
pratar du med just nu:
Emma
ville du kasta en sten i huvudet på:  haha det du
saknar du mest : morfar och Conte
är din bästa vän av samma kön: jag ha massa
är din bästa vän av motsatt kön: eh, vet inte riktigt
är ditt tionde sms ifrån: Sanna
ska du träffa imorgon: kanske Mikkan, Sanna och Amanda om jag mår bättre
umgicks du med senast: laget
festade du med senast: minns inte

JA-OCH-NEJ FRÅGOR
cyklar du utan händer:
ja
gråtit en hel natt: ja
druckit så du spytt: nej
åkt vattenskidor: nej
åkt rullstol: nej
gjort en bakåtkullerbytta:  ja
köpt lösviktsgodis för 50kr: ja
haft träningsvärk: ja
önskat att du var det andra könet:  haha näe
velat vara ett djur: nej
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej
hatat choklad: nej


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0