En lista..

1. Tre ord varför du sist spydde? - hahaha jag minns inte sist jag spydde

2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – såg tv..

3. Vad gjorde du för 30 minuter sen? – tog in hästarna

4. Vad hände dig 1995? –jag fyllde 1

5. Vem fick dig att skratta senast? – Emma

6. Vilken färg är din borste? – svart

7. Vad köpte du sist? – tidning och tuggummi

8. Vilken färg har du på din tröja? – svart

9. Var förvarar du dina pengar? – i min garderob haha

10. Hur var vädret igår? – kallt, ganska soligt tror jag

11. Vad ser du fram emot? – att bli frisk och träningen i morrn

12. Snarkar du? – tror inte de

13. Vad är 15? – jag snart

14. Vilken skostorlek har du? – 37-38

15. Vill du klippa dig? – nej, jag klippte mej ju nyss

16. Är du över 25? – nae

17. Pratar du mycket? – ganska

18. Kollar du på O.C? – ibland

19. Har ditt namn ett ”x” i det? – haha ne

20. Känner du någon som heter Steve? – nepp

21. Hittar du på egna ord? – hehe kanske ibland

22. Är du en typiskt svartsjuk person? – ne det tror jag inte

23. Vad har du för mobil? – W595i

24. Vem ringde dig senast? – Amanda

25. Biter du på naglarna? – nej!

26. Har du lockigt hår? – ja

27. Vilken konsert ska du på härnäst? – eh,... ingen aning

28. Någon bra person i ditt liv just nu? – My friends

29. Hur många gånger har du svurit idag? – ingen tror jag

30. Vilket ord säger du ofta? – typ tror jag

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – nej, de ä ju söndag

32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – mamma eller pappa haha

33. Vad borde du göra nu? – läxa

34. Har du något smeknamn? - Idde, Ida 2

35. Sover du mycket? – ganska

36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - hm.. Australia tror jag

37. När var du sist ute? – nyss

38. Har du gråtit idag? – nepp

39. Är du en glad person? – oftast

40. Har du roligt nu? – inte så jätte

41. Vad äter du helst? – glass eller tuggummi

42. Vem var du med sist? – Mikkan

43. Pratar du i sömnen? – haha det tror jag inte, eller kanske ibland

44. Vem kramade du sist? – Buck!

45. Nämn den bästa personen – finns inte bara en

46. Vill du flytta? – nej!

47. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger per dag 

48. Är du egoist? – haha, det tror jag inte, bara när de gäller mitt godis

49. Gillar du att bada? - jag älskar att bada!

50. Skrattar du åt allt? – haha, typ

51. Vem får dig alltid att skratta? – Mikkan, Amanda, Sanna m.m.

52. Gråter du när du tittar på filmer? – ja ibland

53. När grät du senast? – i förrgår eller något sånt

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0