Fullt upp

Hej hej!

Igår på träningen gjorde vi om våra byggrupper igen, jag är nu i samma som Lovisa, Ebba och Amanda. Nu går det ganska bra i den nya gruppen och jag tror jag har kommit på varför jag faller mer än jag gjorde förr, min höft är sne i bygget. Hehe, intressant va?

Jaja, på skolan idag har vi sett film, haft lite bild och estet. Estet gick väl sådär, vill gärna sluta det så jag ska ta upp det på mitt utvecklingssamtal när de nu blir. och filmen vi såg var inte häller så bra. Men jag hade ju godiset, hehe.

Nu ska jag gå och äta och sen blir det träning. Om exakt två veckor kommer amerikanen! Jag längtar jätte mycket!!!!!!!!!!!!!!
De här är typ den enda bliden som är ganska fin som jag har på vårat lag, men på dm blir det säkert fler.

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0