I´m Back!

Hej hej!

Kom hem från träningen för en liten stund sen, jag hade rätt idag gick det mycket bättre än igår! Haha, de va tur annars skulle jag ha varit sur i kväll också. Jag har hunnit duscha, fika och träna matte också. Matten går bättre och bättre men jag är fortfarande nervös...

Nu sitter jag och ser hockey, funderar vilka kläder jag ska ha i morgon och sånt. Alltså har jag ganska tråkigt. Jag kanske ska göra en ny design snart men jag vet inte, jag gillar den jag har också.

Haha, visst är han söt?



1. Vad heter du? Ida
2. Ett ord på fyra bokstäver: Iglo
3. Flicknamn: Isabell
4. Pojknamn: Isak
5. Yrke: Idrottslärare
6. Färg: Isblå
7. Klädesplagg: hm... i... eh.. iskläder? haha jag kommer inte på något
8. Mat: isglass
9. Sak i badrummet: idominsalva? haha
10. Plats/stad: Island
11. En orsak att vara sen: Ingen väckarklocka
12. Något man skriker: Inte vet jag!

13. Film: I know what you did last summer
14. Något man dricker: Istee
15. Band: Ingen aning
16. Djur: Igelkott
17. Gatunamn: ---
18. Bil: Inte volovo i alla fall haha, kommer inte på nån
19. Sång: If I were a boy

Haha de va jätte svårt!

Skriver inte något mer idag, god natt!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0