I want it all

Hej hej!

Igår på tränignen gick det väl sådär.. Men det var inte helt min byggrupp så vi får väl se idag hur det går. Hoppas det går bättre men det gör det nog.

På skolan idag hade vi bara spanska, idrott och engelska. På spanskan fick vi veta att på måndag när vi har språkdag så ska vi ha med fika och typ fara på en "resa" i grupper. Idrotten idag var ganska rolig, vi hade redskapsgympa och de är inte så svårt. Sen hade vi engelska prov, jag vet inte riktigt hur det gick men det var lättare än jag trodde. Sen så slutade vi ju tolv idag!

När jag kom hem bakade jag chokladbollar till måndag och sen for jag och Emma ut och red. Buck tyckte det var jobbigt/varmt idag för han blev typ aldeles blöt. Hehe. I kväll blir det ju träning och sen när jag kommer hem duscha och sen sova tror jag, och justja, jag måste öva till matte provet som är i morgon. Jag är ganska nervös inför matten, om de inte går bra nu så vet jag inte vad jag gör...

Foto: Ida Lindberg

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0