Ja, vad ska jag säga?

Hej hej!

Som många eller typ alla har hört så går det svininfluensan på min skola, men jag är inte så rädd, doktorn sa att om man hade varit kraftigt förkyld så va de typ som samma sak som svininfluensan så då kan inte jag bli smittad, om inte de va de jag hade. Aja, jag är i alla fall frisk nu. Till alla som fortfarande är sjuka, krya på er!

Idag har jag varit på skolan för första gången på en vecka nästan, de var ganska skoj. Förutom att jag och Mikkan gick ända till nordanå teatern för vi trodde vi hade estet där, men de hade vi tydligen inte så då fick vi skjuts av Mikkans pappa. Efter skolan for vi hem och åt sen for vi direkt på träning. Träningen var inte så jobbig, vi stretchade och hade styrka. 




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0