Kom nyss på att det är fredag

Hej hej!

Jag kom nyss på att det är fredag och jag har ingenting att göra i kväll, jag vet att jag borde ta det lungt men jag har ju varit hemma hela dagen så det skulle vara skoj att träffa nån kompis. Men i morrn kanske jag, Mikkan, Amanda och Sanna skulle hitta på något så då får jag äntligen träffa dom igen. Jag har ju bara varit borta en dag men det känns längre när man inte har något att göra.


Jag har i alla fall sett klart What happens in Vegas, den var ganska bra. Varje gång jag har sett den har jag varit tvungen att gå innan den hade slutat men idag var jag tvungen att se klart den och den slutade lyckligt! Haha.

Jag, Mikkan, Sanna och Frida

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0