Lördag

Hej hej!

Vi hade jätte skoj idag! Mikkan vann i laserdome och jag kom tvåa, haha stackars killarna som förlorade mot oss. Det va jag, Wincent och William på ett lag och i de andra laget va de Mikkan, Hannes och Alexander. Efter laserdome for jag, Mikkan och Wincent till edda och badade med Emma, Ludde, Frida och Tobbe. Efter badet fick jag skjuts till mormor och åt middag där.

Nu ska jag, Emma och pappa se film. Ha en bra kväll!

Den blev ganska cool.

Förresten, jag har inte hunnit ladda in bilderna från i torsdags än. Jag gör det i morgon eller på måndag.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: vi glömde bort det...

2009-11-01 @ 11:06:43
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0