Måndag

Hej hej!

Idag var vi 14 stycken i klassen som var friska, men det känndes som om vi va jätte många. Det var i alla fall kul att vara tillbaka, men jag ligger väldigt långt efter i typ alla ämnen. Men det är bara att jobba mycket på lektionerna och ta hem.

När jag kom hem gjorde jag massa läxa och sen for jag och Emma ut med hästarna och nu har jag flätat håret, fixat mina naglar och gjort i ordning allt till i morrn.

I morrn ska vi se film hela förmiddan, haha de äger! Hoppas filmen är bra.

Nu ska jag gå och leta efter något att fika.

Bloggen är jätte seg så det går inte att ladda upp bilder, kommer nya i morrn..

 


Kommentarer
Postat av: solveigA

hej du for amanda till sin mamma eller inte?

2009-10-13 @ 17:19:16
URL: http://solansiv.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0