Movie!

Hej hej!

Idag på skolan såg vi film hela förmiddan, den var ganska bra men lång, jag tror den var tre timmar. Efter lunch hade vi först typ att vi skulle sitta och prata om filmen sen spanska, matte och mentortid.

När jag kom hem från skolan åt jag middag sen for jag och Emma ut med hästarna. Jag red Maxie och när vi sprang i en uppförs backe så sprang hon jätte snabbt! Typ värsta travloppet, 80 km/h, haha. Efter ridningen duschade jag och nu har jag gjort läxor i typ en halvtimme. Jobbigt, men det måste göras. Prov på både torsdag och fredag och so provet är någon gång antingen i veckan eller nästa vecka. Hoppas bara det går bra, speciellt på matten...

Nu ska jag snart gå och se tv och sen sova. Jag har massa nya bilder på kameran, kanske lägger in dom i morgon om jag hinner.

hehe

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha ida ni har fan formel 1 hästar :p

2009-10-13 @ 22:53:58

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0