Nytt rekord!

Hej hej!

Nu har Mikkan och Amanda farit hem. Vi såg tre och en halv film. Fredag den 13:de, Bröllops testet, 50 first dates och halva Catwoman. Haha, den sista va inte så bra. Men dom andra var det. Vi hade i alla fall jätte skoj! Vi somnade nån gång vid halv 4 i morse men jag var faktist inte trött, och de är mitt nya rekord. Woho! I morse vaknade vi nån gång vid 9 och sen gick vi ner till sjön och tog lite kort. Det blev ganska fina kort, jag lägger ut dom sen. Kameran har inget batteri nu tror jag.

Nu måste jag gå och göra klart alla läxor och sen måste jag baka, och sen om jag hinner ska jag nog sova en stund innan träningen. Annars kommer jag typ somna.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0