Snartsnartsnart!

Godmorgon!

Jag kom nyss på att det är torsdag redan.. Hm, den här veckan har gått för fort nu är det ju snart skola igen. Men det gör inte så jätte mycket att skolan börjar eftersom på torsdag kommer amerikanen (jag minns inte vad hon hette). Det blir super kul! Vi tränar torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. Jag tror att träningarna på  torsdag, fredag, måndag och tisdag blir ca 3 timmar och lördag och söndag 5-6 timmar. Jag längtar jätte mycket!!  Och sen efter hon har farit har vi ungefär 4 månader att träna programen och sen är det DM!!!!!!!!!!

 

 från förra året när vi tog silver

Kommentarer
Postat av: MIKKAN:D

VI VA BÄÄÄÄST! haha;P

2009-10-29 @ 15:07:14

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0