Umeå

Hej hej!

Idag har vi varit till Umeå med skolan. Det ända som var skoj var nog bussresan. Hehe. Operan eller vad det nu var sög... Och det där museet ja, de var inte häller så kul, vi som gick på Gummark hade redan varit där så det fanns inte så mycket att se.

När vi kom hem med bussen till Skellefteå så gick jag, Mikkan, Amanda och Nelly till stan. Jag kollade på en jacka som jag kanske ska köpa men den kostar 850 och jag har redan en vinterjacka men det skulle vara kul att ha en till. Sen for jag, Mikkan och Emma till coop och åt och sen gick vi till Sunnanå.

På träningen igår kom det två nya, eller jag vet vem en av dom är och ja, jag har inte så mycket mer att säga än att det är lite sent att börja nu när vi redan har byggrupper och allt så vi får väl se hur det blir med dom. Men idag kom dom inte äns så dom kanske har slutat. Idag fick jag vara bas för att min grupp var borta och det var inte bra för min rygg, nu gör det ont att andas och jag har inte haft så här ont i ryggen nån gång... Annars gick träningen väldigt bra! Jag börjar närma mej att klara scorpan!

Lite suddig bild men den är från DM i alla fall.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0