Yogafotboll

Hej hej!

Idag på skolan har vi haft en lagdag som våran klass som planerade för månad sen. Vi var indelade i lag och sen blev de typ en tunering mellan lagen. Vårat lag kom 2:a!! Jag trodde inte det när jag såg vårat lag i början. Det var en ganska rolig dag. 

Nu sitter jag och väntar på att posten ska komma, jag tror att skolkatalogen kommer idag! Haha den är rosa i år.

Igår hade vi jätte rolig träning! Vi gjorde massa A-bygg (kastade och sånt) det var jätte kul. Och jag klarade scorpan bättre än jag någonsin gjort så äntligen börjar all stretchning (haha vet inte hur de stavas) ge resultat.

 


Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag har fått skolkatalogen!!!! XD

Och det SNÖAR!!! XD

2009-10-23 @ 14:26:53
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0