AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Hej hej!

Idag har vi haft bild och musik hela dagen. Det var ändå ganska skoj. Efter skolan gick vi till coop och åt plättar, bytte om och köte lite saker. Nu till dagens stora grej!

Vi fick veta på träningen, att i november så kommer vi ha en amerikansk tränare som hjälper oss! Det kommer bli så himla kul! Jag längtar jätte mycket!! Haha, jag kan inte sluta le när jag tänker på det. Och jag tror att vi fick ha kvar våran gamla byggrupp. De var bra för jag trivs bra i den.


Det går typ inte att ladda upp bilder nu så de blir ingen idag.

Någon annan som haft en super bra dag? =)

God natt, skriver i morgon

Kommentarer
Postat av: Marcus

Den var väl sådär :p

2009-09-03 @ 20:42:26

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0