Äntligen!

Hej hej!

På träningen var äntligen hela min byggrupp där, och vi byggde massa. Det ändå jag måste träna extra på är scorpan men det löser sig säkert.

Idag efter lunch cyklade jag och Emma till kyrkstigen och tog massa kort. Det blev ganska bra kort, eller i alla fall några. Jag måste börja spara pengar till en systemkamera, jag hittade en i går som jag kanske ska köpa, fast det beror på hur bra den är.

Emma Foto: Ida Lindberg
Jag och Emma
Haha jag fångade Emma i en bur
Kurragömma Foto: Emma Lindberg

Foto: Ida Lindberg

Nu ska jag gå och se tv, ha en bra kväll och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: stina :)

snygga bilder :) speciellt andra bilden ;) där ser man också hur lika ni är :P

2009-09-28 @ 08:42:46
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0