Boda borg med gamla klassen

Hej hej!

Idag var vi (dom som gick på gummark) bara på skolan till halv två sen for vi upp till boda borg och hade typ återträff med alla som gick i våran klass från förskolan till sexan. Fast det var bara 10 st som kom. Jag, Mikkan och Nelly fick 7 stämplar, Emma, Mikkan F och Natalie fick 6 stämplar och Olov, Nilias, Alexander och Moses fick bara en. Haha alltså så vann vårat lag.

I kväll var det egentligen tänkt att gummarkarna ska ha "klassfest" i kroksjön men jag mår lite illa och har ont i huvudet så jag for inte. Men Mikkan och Nelly for inte häller.

Så i kväll ska jag slappa och ta det lungt.

Inga bilder nu för jag är inne på den sämre datorn pga att Ludde och hans kompisar har tagit både datorn och tvn.... Hoppas dom far hem snart hehe.


Skriver kanske senare i kväll. Byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0