Byebye

Hej hej!
Just nu har jag VÄLDIGT tråkigt, men snart ska jag till Mikkan! Här kommer en lista



Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - jopp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, kanske
har du varit kär i någon? - haha ja
är du kär just nu? - ne don´t think so

Frågor om dig själv
fullständigt namn? - Ida Maria Sofie Lindberg
när fyller du år? - 3 december
vad har du på dig just nu? - mjukisbyxor, monki tshirt
vad tycker du mest om hos dig själv? - hm... ingen aning
vad är du bra på? - ja, vad är jag bra på, hehe rida, cheerleadin hoppas jag
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - hm...

Frågor om idag
vad har du gjort? - Jag har bakat, duschat, ridit, och varit ute och gått
har du varit ledsen idag? - Nepp
har du gjort något bra idag? - jopp
vad ska du göra nu? - göra klart den här listan
har du gjort något dåligt idag? - ne de tror jag inte
är du trött nu? -inte så jätte
vad händer imorgon? - jag har träning hela dagen typ

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mikkan
Vem ringde du senast? - Mormor eller Mikkan
Vem sms:a till dig senast? - Amanda
Vem sms:a du till senast? - Mikkan

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ nån minut
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nån minut sen

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - Thinking of you - Katy Perry
Vad gillar du för musik? - lite blandat

KÄRLEK

Har du kysst någon idag? - nepp
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nope
Är du romantisk? - haha, kanske
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej!
Är du svårflörtad? - haha ingen aning inte så jätte
Har du lekt med någons känslor? - hehe ja kanske
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - spelar inte så stor roll
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej


Jag skriver inte något mer idag så God Natt! hehe kändes lite konstigt att säga god natt kl 16.06 men ändå. Ha en bra lördags kväll!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0