Cheerleading <3

Hej hej!

Idag har vi haft en ganska lång dag. Vi började som vanligt 08.20 och sen så slutade vi 15.54. Men dagen har ändå gått ganska fort. Haha det som var roligatst idag var när jag, Solveig och Erik skulle cykla till nordanå. Haha, Solveig kunde inte skujtsa Erik för att han var så lång att han nådde ner och då fick han cykla på min cykel som var väldigt liten åt han. Hahhahaha.

På träningen så gjorde vi lite mer avancerade bygg. jag fick ha lite olika positioner, först bak, sen topp, sen fram, sen topp osv. Men det var i alla fall skoj.

I morgon är det äntligen fredag, efter skolan ska jag ut med hästarna på första gången på två dagar. Det känns som en evighet sen vi red! Jag saknar våran Buck!


hehe

Skriver inte något mer idag, god natt!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0