Forever and always

Hej hej!

Efter middan for jag och Emma ut med hästarna, det gick bra men jag var så trött att jag inte orkade göra så mycket. Nu har jag nyss duschat.

Dagens kläder: Tröja från Monki, jeansthights från Vero Moda och linne från gina
Dagens frisyr: Luggen nere och resten av håret uppsatt
Dagens smink: Lite maskara och inget mer
Dagens planer: Se idol oc h sen sova
Dagens hiss: Ridturen
Dagens diss: att jag är så trött
Dagens låt: Smash into you - beyonce
Dagens film: Ingen speciell
Dagens vill ha: en systemkamera
Dagens saknad: vetinte
Dagens humör: glad men nu trött
Dagens längtan: veckan efter novemberlovet, novermberlovet och min födelsedag
Dagens mest använda: hm... mobilen säkert
Dagens måste: hämta ett plåster
Dagens bild:

Nu ska jag gå och fika och sen blir det idol, god natt!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0