Fullt upp!

Hej hej!

Igår efter skolan gick jag, Mikkan, Emma och Frida till stan. Vi skulle äta plättar på CK men när jag beställde sa hon i kassan att dom bara serverade plättar upp till 12 år, då svarade jag: men jag ä 13. Och gisa vad? Jag fick plättar. Haha hon trodde på att jag var 13 och jag är snart 15. Hahahahaha. Sen efter vi hade ätit så gick vi till gina där jag köpte en tröja som jag ska ha idag.

Sen gick vi till Balder och bytte om osv. Vi hade uppvärmning ute, vi sprang och lekte massa lekar. Sen när vi kom in körde vi massa gymnastik och konditions träning och sen på slutet körde vi styrka. Lovisa stukade (eller bröt) foten... Hoppas det går över snart!

Efter träningen så gick vi till nått ställe där dom snart ska öppna Lazerdome och vi fick testa att köra. Det var skoj, men alla lampor var typ på så det var inte lika skoj som i sundsvall.

Nu är klockan 12 över 7 och snart ska vi gå ut till bussen. Jag skriver när jag kommer hem från träningen, Hejdå!

Ser jag verkligen ut att vara 13???????

Kommentarer
Postat av: sillasyster

det är bara så jävla kul att se dom skämma ut sig xD

2009-09-10 @ 07:24:51
URL: http://stinandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA jaa, lillskit ;)

2009-09-10 @ 18:05:46
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Marcus

vars äre dom ska öppna lazerdome?, vid karamell tåget eller?

2009-09-10 @ 20:08:11

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0