Haha vi var för blöta!

Hej hej!

Idag slutade vi tolv! Vi tog klasskort på Kanal och sen gick vi tillbaka till skolan i regnet. Sen när vi kom till skolan bytte vi till gympakläder eftersom det var lagdag ute. Men 6:orna och 8:orna ville inte vara ute i regnet så det var bara några från våran klass och 8E som spelade rugby. Haha det var ganska skoj, vi blev genom blöta, tyo som när man duschar med kläder! Så vi fick åka hem med tolvan för att vi var för blöta att ha kvar på skolan. Där hade vi tur!

I kväll är det 40års kalas här hemma så jag kommer nog vara upptagen med det så jag skriver nu på dagen innan alla har kommit.

Lillen är GALEN! Han anföll nyss min arm så nu är de massa klösmärken på handen... Fint... Nu sitter han på mitt huvud....

Ha en bra start på helgen!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag blev jätte dålig på klassfotot!

2009-09-04 @ 20:50:03
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0