Hann inte skriva något igår

Hej hej!

Igår hade vi inget speciellt på skolan så jag orkar inte sitta och säga typ vi hade So, osv. Efter skolan så cyklade jag, Emma, Mikkan och Frida till mormor och åt där. Sen var vi hos mormor i typ en timme sen cyklade vi till träningen.

Vi hade första långa bygg träningen! Men Lovisa har ju stukat (tror jag) foten och Linnea hade feber så våran grupp kunde inte bygga. Men jag fick göra tre bygg som topp och jag längtar verkligen tills våran grupp också kan börja bygga!

Vi fick 21 engelskagloror från onsdag till torsdag så när jag kom hem från träningen var det bara att börja plugga.



Idag haar vi prov på gympan men det är inte så svårt så jag borde klara det bra.

Nu måste jag gå ut till bussen snart, skriver efter träningen. Hejdå!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0