Happyface

Heeej!

Har nyss prövat den nya hårinpackningen som mamma köpte. Snart får jag se resultatet. Jag hoppas den är bra för jag vill verkligen inte klippa mitt hår nu, det behöver bara lite liv i sig.

Efter middan for jag och Emma ut med hästarna. När vi var vid Julia kom hon, Emelie och två andra ungar som jag inte minns vad dom hette och klappade hästarna i minst 15 min. Haha vi pratade om ridskolan, Julia verkar vara väldigt bra på allt om hästar och hon är bara 10!

Nu sitter jag och pratar med Amanda, haha jag tror itne nån är gladare än henne just nu! Det ändå hon skriver är typ HAHAHA, :D:D:D:D:D. Hoppas på det bästa Amanda!

Jaja nu ska jag ta och fika nåot. God natt! Tror inte jag skriver något mer!



 Hehe hittade en bild på Emma

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja , måste tänka possitivt !! :D

2009-09-01 @ 19:27:47
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0