Hårdträning

Hej hej!

Idag hade vi våran första estet.. Jag ångrar att jag inte bytte nu, för allt blev så tjafsigt. Hoppas bara det löser sig, men det borde det göra eftersom det inte är så stort problem. Efter skolan så gick (eller jag cyklade) vi hem till Solveig. Hemma hos henne åt vi middag och hann inte riktigt göra så mycket mer innan vi var tvugna att fara till träningen.

Vi hade verkligen hårträning idag. Armhävningar, springgrej, benträning, ännu mer armträning, situps och massa mer. Jag är helt slut i armarna nu.

I morgon är vi lediga! Så skönt, hade inte tänkt göra så mycket, kanske skulle till Amanda på kvällen. Hoppas det blir det för det skulle vara kul att göra något på kvällen i stället för att vara hemma.

Nu har idol börjat. Vi får se om jag skriver något mer idag men annars, God natt!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0