I want you back!

Hej hej!

Efter middan så for jag och Emma ut och red, när vi kom tillbaka hem så red jag lite dressyr på gräsmattan så nu är den inte så fin längre. Hehe.

Nu har jag just fixat allt till i morgon (lagt fram kläder, tagit fram cykeln osv), och nu borde jag göra no läxan men det är så hilma tråkigt.. Vi ska skriva en A4 sida om Isaac Newton... Skoj. Det går ganska trögt att skiva nu, för att jag ser simpsons samtidigt. Haha, men det kommer nog bli bra.

Jag hittade lite gamla bilder från i vintras


Jag va jätte blek på bilden från i vintras.

Vad tycker ni, sommaren eller vintern, vad är bättre?

Jag tycker så klart sommaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

No-läxan går väl före Simsons :P

2009-09-15 @ 19:56:17

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0