Kafeterian i morgon!

Hej hej!

Idag har vi haft våran första skoldag. Det känndes konstigt att ha typ matte och no. Men jag vänjer mej nog. Vi bestämmde att i morgon ska jag och Mikkan sitta i kafeterian och sälja fika. Så ta med pengar, jag har bakat kladdkaka och chokladmuffins.

Efter middan bakade jag muffinsarna och sen for jag och Emma ut med hästarna. Jag fick Maxie att gå på tygeln rätt så långt! Jippie, det börjar synas att hon gör framsteg! Idag red jag inte in i någon postlåda. Haha. Kom hem för ett tag sen och då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och väntar på att kladdkakan ska bli klar så jag kan fortsätta med att göra glasyren. Mums, den kommer bli goooodd!

Ha en bra kväll! Skriver nog inte något mer idag så, God natt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0