Lördag kväll

Hej hej!

Kom typ nyss hem från Coop. Vi for till stan ändå. Men vi köte inget intressant, bara mat. Nu sitter resten av familjen och ser på tv och äter chips. Jag tror inte jag ska äta något sånt i kväll, mår inte så bra... Hoppas bara det blir bra innan i morgon. Efter middan for jag och Emma ut med hästarna.

I morrn ska jag och Mikkan ut och springa för det blev ju inget idag eftersom hon skulle ut och sälja NewBody. Föresten vill någon köpa NewBody saker av mej? Hehe. Sen så har vi träning i 3 och en halv timmar! Det kommer bli jobbigt. Men det är värt de. Jag måste träna på scorpan, så jag klarar det i ett bygg innan november. Ahh, nu börjar jag längta igen!

Det där var för kanske ett och ett halvt år sen. 


Ha en bra fortsättning på den här dagen nu ska jag se tv! Skriver troligen inte något mer idag så God natt

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0