Måste stretcha!

Hej hej!

Först, tack för alla komentarer om min "nya" frisyr. Idag hade vi längdhopp på gympan mitt längsta blev  3.32 och vet ni en läskig sak, Emma (syrran) hoppade exakt lika långt på centimetern! Läskigt. På estet började vi med moppdansen, den blir väl sådär, skulle vara roligt om den blev lite mer rolig, jag vet inte hur jag ska skriva det. Efter estet stannade jag, Mikkan och Emma på skolan och åt middan där. Sen bytte vi kläder och sen gick vi till träningen.

På träningen så hade vi bygg hela tiden och sen så stetchade alla toppar jätte mycket, och snart hoppas jag på att kunna scorpion och heelstretch på båda benen. Men det kommer gör ont att stretcha men jag måste!


 <Scorpion

 < Heel stretch

Hoppas jag klarar båda innan november!

Imorrn har vi återträff med våran gamla klass, först på boda borg och sen i kroksjön. Jag ska nog inte sova över men tror jag ska dit på kvällen i alla fall.

Nu ska jag se idol, och i pauserna hockeyn. Ha en bra kväll, god natt!

Kommentarer
Postat av: sillasyster

joo vääldigt^^

2009-09-24 @ 20:59:34
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0