Nu har skolan börjat på riktigt

Hej hej!
Idag satt ju jag och Mikkan i cafeterian. Jag tog lite bilder så jag lägger nog ut som i kväll. Det gick ganska bra, eller det gick bra vi sålde ju allt gott fika. Det ändå som var kvar i slutet var frukt och någora konstiga mackor som såg äcliga ut. Haha, det var jag och Mikkan som bakade dom.

Nu har skolan verkligen börjat, vi fick både läxa i svenska och spanska i morgon och det skulle inte förvåna mig om vi får det i engelska i morgon. Men jag känner mig duktig har redan gjort båda läxorna. Det tog bara en halvtimme. Men spanskan var inte så svår.

Nu ska jag gå och äta, skriver sen i kväll hejdå!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Svenskan var till på måndag..

2009-09-08 @ 23:05:03

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0