Skojjobb..

Hej hej!

Det blev ingen ridning idag, det regnade så mycket och sen så hade jag ganska ont i höften. Men hästarna tyckte nog det var skönt att vila idag.

Nu har jag just gjort klart alla recentioner som vi hade i läxa, jag trodde att jag hade råkat skriva samma som jag gjorde i åttan men som tur var så hade jag inte gjort det.

I morgon slutar vi skolan 15.00 tror jag och sen 15.30 ska jag klippa mej och direkt efter det har vi träning så jag skriver när jag kommer hem efter träningen i morgon.

Jag och Mikkan Foto: Sanna WM

Skriver inte något mer idag för nu ska jag snart se idol! God natt!


Kommentarer
Postat av: stina :)

asså jag hittade aldrig lappen.. vart hade ni lagt den?

2009-09-23 @ 16:19:11
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0