Träning hela dagen

God morgon!

Igår hos Mikkan hann vi se tre filmer, Taken, John Tucker must die och Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Jag hade sett dom två sista filmerna men ändå dom är lika bra varje gång. Vi hade jätte skoj!

Idag har vi först träning från 11.45 - 13.30 och efter det ska vi gå till mormor och äta och sen har vi träning igen 16.30 - 19.00. Jag kommer vara helt slut i kväll, men det är värt det. Jag skriver väl när jag kommer hem från träningarna ikväll.

Hehe, vi drack VÄLDIGT mycke cola igår

 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sillasyster

hah john tucker must die är så jävla bra xD

2009-09-13 @ 12:00:30
URL: http://stinandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

ahha jaaXD

2009-09-13 @ 17:35:11

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0